final muzak gillar: CocoRosie

CocoRosie

Nu har jag gjort min andra Radar-intervju. Den här gången var det Sierra Casady från systraduon CocoRosie som blev uppringd. Eftersom jag uppenbarligen gjorde bättre ifrån mig än
den här killen, kommer ni kunna läsa intervjun här någon gång i samband med att nya skivan "Grey oceans" släpps.

Till dess kan jag meddela att "Grey oceans" är helt lysande. De tidslösa melodierna som gjorde "La maison de mon rêve" och "Noah's ark" till så undersköna skapelser är tillbaka. Och det är allt mer uppenbart att den rätt halvdana föregångaren "The adventures of Ghosthorse & Stillborn" bara var ett tillfälligt snedsteg.


Kommentarer:
Postat av: Ola

Kul. Var hon trevlig? Jag har fått en bild av att de är rätt knepiga, men vet inte riktigt vad jag grundar det på.

Postat av: antz

Ola; hon var mycket trevlig, formell och artig. den bilden hade jag också, inbillar mig dock att andra syrran (Bianca) är svårare. men det kan ju vara helt fel.

2010-03-30 @ 08:27:58
URL: http://antz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits