Get Random 090911‏

Spelreglerna är enkla: Sätt din mp3-spelare i play all random-läge och slumpa fram 15 låtar.

Resultatet: 15 låtar som säger allt om ditt liv och vem du är. Eller något i den stilen.
 
Mitt resultat idag fredagen 11/9-09:
 
DNA - Horse
Sunset Rubdown - The men are called horsemen there
Swans - Surrogate
Death in June - The rule of Thirds
Beirut - Prenzklauerberg
Stevie Wonder - You haven't done nothin'
Glasvegas - Daddy's gone
Sonic Youth - Death to our friends
Current 93 - Idumae (vocals: Antony)
Koenjihyakkei - Gassttumm
A Camp - Bear on the beach
Portishead - Plastic
Neurosis - Bridges
Sonic Youth - Dirty boots (live)
Weeping Willows - Looking for a home

Kommentarer:
Postat av: Ola

Du har inget förslag på vad man gör om man råkade slänga iPod-en i tvättmaskinen (låg kvar i en byxficka - den är såklart tvärdöd nu) förra veckan...



...ok, jag kan köra 15 randomlåtar på iTunes. Och köpa en ny iPod. Återkommer med resultatet.

Postat av: antz

attans vad surt! det där skulle mycket väl jag kunna göra, vilket är främsta anledningen till att jag tvekar inför att köpa en dyrare mp3-spelare än min Creative Zen på 8 GB (även om jag gärna skulle vilja ha en liten monstermaskin med maaassor av utrymme).

2009-09-12 @ 12:15:22
URL: http://antz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits