till den blomstrande ungdom

jag i Tyskland
(bild på textförfattaren tagen i Der Autostadt, Wolfsburg, Tyskland)

här är min senast gjorda bland-cd. en ganska eklektiskt sådan. ingen särskilt tema, bara musik som lirats flitigt hemma hos antz senaste tiden. skivan heter "till den blomstrande ungdom". för att den är avsedd för någon som är yngre än mig. och för att jag börjar känna mig gammal.


1. Morrissey - Life is a pigsty
2. Gus Gus - David
3. Funkadelic - One nation under a groove
4. Bee and Flower - Dupe
5. The Knife - We share our mother's health
6. My Favorite Dentist is Dead - Je vis à l'intérieur
7. The Gist - Simian
8. Yeah Yeah Yeahs - Phenomenon
9. Johnny Cash - A thing called love
10. Antony and the Johnsons - Spiralling
11. Earthling - First transmission
12. Pavement - AT&T
13. Talulah Gosh - My world is ending with you
14. Bikini Kill - Strawberry Julius
15. Television Personalities - Evan doesn't ring me anymore
16. Horace Andy - Take it easy
17. CocoRosie - Dizzy dog (Live in Munich 2005)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits