Swans? Hell yeah!

Swans
Jag har haft förmånen att se många av mina "all-time-favorites" live men jag har ännu inte sett Swans. Det kan ju ha att göra med att Michael Giras kärleksbarn varit inaktivt större delen av den tid som jag har lyssnat på dem.
Men nu är det snart dags! Swans är ute på turné och kommer till våra breddgrader i maj månad. Den 2:e maj 2011 står den "legendariske støjrock-gruppe" på Vegas scen i Köpenhamn ("støjrock" var för övrigt en fantastiskt bra beskrivning av deras musik!) Och om jag får "Failure" och en "The Helpless child" med hela det långa mangel-partiet intakt är det sannolikt endast det faktum att mitt hjärta redan tillhör Fru Nollgradig som hindrar mig från att gå ner på knä och fria till Michael Gira.

läs mer:

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits